کاشت مو طبیعی

Wiki Article

قبل از کاشت مو طبیعی متخصص برای زیباجویان آزمایش‌های لازم را تجویز می‌کند تا آن‌ها را انجام دهند.

 افرادی که موهای کافی در ناحیه دهنده برای انجام پیوند دارند

تورم در منطقه‌ی گیرنده در طی هفته‌ی اول طبیعی خواهد بود. این تورم با داروهای ضدالتهاب و کمپرس یخ بر روی پیشانی برطرف خواهد شد و نباید کمپرس را بر روی موهای کاشته شده قرار داد.

بعد از تمامی این کارها متخصص پیشنهاد می‌دهد بهتر است از کدام روش بهره ببرد؛ اما اگر بخواهیم به طور کلی به این سؤال پاسخ دهیم باید بگوییم که روش میکرو گرافت می‌تواند یک انتخاب بسیار ایده‌آل باشد.

این موضوع با توجه به شرایط هر فرد و بسیاری از موارد دیگر می‌تواند متفاوت باشد. در برخی از افراد موها تا بیش از چند ده سال به خوبی رشد می‌کنند؛ با این حال در برخی از موارد دیده شده که پس از کمتر از ده سال، نیازمند ترمیم مجدد شده‌ایم.

از جمله داروهای آنتی‌بیوتیک نیز مصرف آزیترومایسین ۲۵۰ و سیپروفلوکساسین پیشنهاد می‌شود.

زیباجویانی که به دنبال رفع طاسی سر خود هستند، می‌توانند بعد از انجام آزمایشات و گذراندن دوره‌های مشاوره بهترین تکنیک را برگزینند. کاشت مو طبیعی در اینجا به معرفی برخی از این روش‌ها خواهیم پرداخت.

همچنین اگر مراقبت‌های لازم انجام شوند و پزشک شما نیز باتجربه و حاذق باشد، می‌توان از رشد دائمی موها نهایت بهره و استفاده را برد.

پاسخ به این سؤال به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد. اگر قصد کاشت مو طبیعی دارید، باید ارزیابی‌های لازم را از نظر سن، دلیل ریزش مو و انواع بیماری‌ها انجام دهید.  

قبل از اجرا نیاز است زیباجو آزمایش‌های لازم را بدهد تا مشکلی از منظر سلامتی نداشته باشد. همچنین مقدار ریزش، جنس و استحکام موها نیز باید مورد ارزیابی قرار بگیرند.

در نهایت نتیجه نیز ممکن است عوض شود. به طور کلی قبل از اینکه گرافت‌های موی شما وارد مرحله پیوند شوند، نیاز است کم‌خونی خود را برطرف کنید.

روشی که برای پیوند مو استفاده می‌شود، می‌تواند روی تعداد جلسات تأثیر بگذارد.

با این کار می‌توانید از گرافت‌های برداشت‌شده محافظت به عمل بیاورید و از وارد شدن آسیب به آن‌ها جلوگیری کنید.

تا زمانی که موها به رشد نهایی خود برسند، کارشناسان با زیباجویان در تماس خواهند بود. در واقع یکی از مهم‌ترین دلایلی که باعث شده است زیباجویان بسیاری کلینیک بین المللی ما را انتخاب کنید، وجود پشتیبانی عالی است.

Report this wiki page