منبع تغذیه بدون وقفه

Wiki Article

پس از محاسبات اولیه، بهتر است برای اطمینان از انتخاب درست یو پی اس موردنیاز، با کارشناسان و متخصصین مشورت کنید.

۳-۱-۵- شارژر : وسیله ای برای تبدیل جریان متناوب به مستقیم جهت شارژ باتری

وبلاگ تک‌دیتا خاص‌ترین‌های تکنولوژی, اخبار و مطالب مفید آموزشی در زمینه‌های عمومی و تخصصی

یو پی اس استندبای-فرو بیشتر در توان‌های ۳ تا ۱۵ کیلوولت-آمپر وجود دارد. این توپولوژی مبتنی بر یک ترانسفورماتور اشباع مخصوص است که سه سیم‌پیچی (اتصالات توان) دارد.

ماكينات تجليد مستندات وتقارير من كبرى الشركات العالمية بمواصفات أوريبية

این اتفاق ممکن است به دو دلیل باشد: یا اینکه یو پی اس اورلود (اضافه بار) می­‌شود، یعنی توانی بیشتر از حد مجاز از یو پی اس گرفته می­‌شود، یا اینکه باتری­‌ها یا شارژر باتری خراب می‌­باشد.

برای یو پی اس ها در توان بالا به جهت کاهش فضای اشغالی و حجم زیاد، باتری باید به صورت خارجی نصب گردد. به این صورت که باتری در یک کابینت باتری قرار میگیرد که محافظت بیشتری از آن به عمل آید.

وقتی که برق شهر قطع می شود، سوییچ انتقالی مدار را روی منبع تامین برق ثانویه می اندازد و هنگامی که برق شهر وصل شد مجددا به حالت قبل باز گردد.

لوازم برقی خانگی، به نوسان برق حساس خرید یوپی اس هستند و پس از مدتی دچار مشکل می‌شوند. یکی از وسایل نسبتا حساس به نوسانات برق شهری، یخچال فریزر است. برای جلوگیری از مشکل نوسانات و قطعی برق و برای افزایش طول عمر، از دستگاه یو پی اس برای یخچال استفاده می‌شود.

از معایب آن نیز می‌توان به وابستگی به ولتاژ و فرکانس ورودی اشاره کرد. همچنین کیفیت توان خروجی این سو پی اس‌ها مناسب نیست مگر اینکه از استابلایزر و ترانس‌های فرو رزونانس استفاده شود.

این محصول از نوع یو پی اس‌های لاین اینتراکتیو است؛ بنابراین می‌تواند از وسایل الکتریکی شما در برابر افزایش بار و کاهش یا افزایش ولتاژ محافظت کند. این یو پی اس از یک باتری ۶۰۰ ولت‌آمپر بهره می‌برد و در مجموع این امکان را به کاربران می‌دهد که تا ۳۶۰ وات بار مصرفی به آن متصل کنند.

در اکثر مواقع در معادن و چاه‌های نفت و گاز دسترسی به برق شبکه وجود ندارد و به همین خاطر استفاده از ژنراتور کاملاً حیاتی است.

برای مثال باید محدودیت دمایی را برای باتری یو پی اس رعایت کنید و به صورت دوره ای آن را سرویس کنید.

الاعطال المتكررة فى المولد لذلك يحتاج الى صيانة متكررة و دورية

Report this wiki page